نوشته شده توسط : bigdanesh

قیمت روز گوسفند زنده ۹۷ امروز و همچنین قیمت دام زنده ۹۷ و قیمت بره زنده را در این بخش از گلد شیپ می توانید ببینید.ما با ارائه قیمت گوسفند زنده و همچنین دام شما را در خرید خود آگاه خواهیم کرد تا در تور افراد فرصت طلب و سودجو نیفتید. تمامی قیمت روز گوسفند ما بزرگترین مرکز عرضه گوسفند زنده در تهران یعنی گلد شیپ بر اسای نرخ روز و اتحادیه می باشد. چنانچه برای مناسبت های خود مانند عروسی ، تولد ، عقیقه کودکان ، مراسمات دینی و مذهبی  تصمیم دارید یک گوسفند کاملا سالم با قیمت روز خریداری کنید  گلد شیپ در خدمت شماست تا سفارشات شما را دریافت و در زمان مشخص شده توسط شما مشتریان عزیز با ارسال رایگان در محل تحویل دهد.

قیمت روز گوسفند زنده ۹۷

امروزه با توجه به حجم زیاد دستفروشان و دلالان در معابر و خیابان های تهران در جهت فروش گوسفند زنده اقدام به جذب مشتری می کنند و با قیمت بالاتر از اتحادیه گوسفند غیر بهداشتی یا شکم پر و … به آنان می فروشند. در این راستا گلد شیپ هیچ گونه مسئولیتی در قبال چنین دلالان و خرید های شما ندارد و شما مشتریان عزیز می توانید با دریافت قیمت روز گوسفند زنده ، بره و … از طریق شماره های تماس ما اقدام به  سفارش دام و کوسفند مورد نظر خود بکنید تا ما در سریع ترین زمان دام سالم و با نازلترین قیمت و نرخ واقعی گوسفند زنده را رایگان ارسال و در درب منزل تحویل دهیم.

قیمت گوسفند زنده در شهر های مختلف متفاوت است و این متفاوت بودن از سوی اتحادیه هر استان اعلام و مشخص می شود برای مثال قیمت روز گوسفند زنده در تهران یا یک قیمت و قیمت گوسفند زنده در مشهد ، اصفحان ، تبریز و حتی شهرستانها با یک نرخ عرضه می شود، البته قیمتها با یک اختلاف کم یعنی بین ۱ الی ۳ هزارتومان می باشد.

 

قیمت گوسفند زنده در تهران

 

قیمت گوسفند زنده در تهران

از آنجایی که گلد شیپ بزرگترین مرکز عرضه گوسفند زنده در تهران با چندین شعبه می باشد قیمت روز گوسفند زنده را با توجه به این که هر روزه در حال تغییر است بین ( **** تا ***** ) اعلام و دام گوسفند زنده را در تمام مناطق با این قیمت عرضه می کند. شما مشتریان عزیز بنا به تغییرات قیمت می توانید با شماره تماس های زیر در تماس باشید و قیمت دقیق و روز را از بخش فروش ما دریافت کنید و در صورت نیاز اقدام به سفارش کنید.

قیمت گوسفند زنده امروز

برای دریافت قیمت گوسفند زنده امروز در تهران می توانید با یکی از شماره های زیر در تماس و جویا شوید.

شماره موبایل: ***********

شماره ثابت: ***********

همان طور که در بالا اشاره شد ما قیمت روز گوسفند زنده را بر اساس قیمت تسویب شده توسط اتحادیه فروش دام اعلام و دام های خود را بر اساس این نرخ به فروش می رسانیم. بنابر این مواظب افراد سود جو باشید تا طعمه چنین افرادی نشوید.تنها با یک تماس اقدام به دریافت قیمت روز گوسفند زنده و قیمت بره زنده در تهران را دریافت کنید.

اما برخی از ویژگی های گلد شیپ بزرگترین مرکز عرضه گوسفند زنده در تهران و دیگر شهرستانها

  • ارائه قیمت روز گوسفند زنده و دیگر دام ها بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه
  • عدم استفاده از انواع آنتی بیوتیک و داروهای هورمونی جهت افزایش وزن دام ( پرورش کاملا ارگانیک و طبیعی )
  • اعلام قیمت روز گوسفند زنده در تهران ( حتی قصد سفارش نداشته باشید! )
  • ثبت سفارش آنلان خرید گوسفند و دام زنده فقط با یک تماس
  • ارسال رایگان و تحویل در دب منزل مشتریان ( در زمان و مکان مشخص شده توسط مشتری )
  • ارسال باسکول به همراه کارت خوان سیار جهت وزن دام در حضور مشتریان
  • پرداخت هزینه دام تنها بعد از تحویل سفارش
  • ارسال قصاب ماهر و مجرب در صورت نیاز مشتری جهت ذبح اسلامی دام ، تمیز کردن و خرد کردن
  • آماده دریافت سفارشات برای انواع مراسمات ( دینی و مذهبی – عروسی ، عقیقه کودکان ، تولد و …. )
  • دارای چندین شعبه در مناطق مختلف تهران و شهرستان ها

فروش پایان کار نیست آغاز یک تعهد است.

مطعننا اگر شما هم یکبار از گلد شیپ سفارش گوسفند زنده با قیمت روز داشته باشید به جمع هزاران مشتری راضی ما خواهید پیوست.ما همواره در تلاش هستیم تا مشتریان خود را با ارائه مرغوب ترین دام ها و همچنین سایر خدمات که در بالا به آنها اشاره کردیم راضی نگه داریم.

نحوه خرید گوسفند زنده از مرکز عرضه دام زنده گلد شیپ

ما راه آسان خرید گوسفند زنده و سایر دامها را هواره برای مشتریان خود راحت و آسان کردیم تا در کمترین زمان بتوانید فقط با یک تماس ازقیمت روز گوسفند زنده ، قسمت بره زنده و … مطلع و در صورت نیاز ثبت سفارش کنید و نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت.کافی است با یکی از شماره تماس های فوق تماس و پس از دریافت قیمت گوسفند ، بره زنده وسایر دام ها بر اساس نیاز خود دام مورد نظر تان را تهیه و ما به همراه باسکول در درب منزل جهت وزن در حضور شما و پرداخت در محل حاظر شویم.

توجه: از آنجایی که ما سفارش آنلاین را برای راحتی کار مشتریان خود محیا کردیم تا در زمان و وقت صرفه جویی کنید.اما در صورت نیاز، شما عزیزان می توانید به صورت حضوری در محل اقدام دریافت قیمت دام زنده  و در نهایت خرید خود را انجام دهید.

آدرس ما جهت دریافت مشاوره قبل از خرید ، دریافت قیمت گوسفند زنده و قیمت دام زنده گاو ، گوساله ، بره و .. و همچنین سفارش و خرید حضوری می توانید به آدرس ما مراجعه کنید.

آدرس: ************

 

 

منبع: گلد شیپ | قیمت دام زنده



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()