نوشته شده توسط : bigdanesh

با سلام،در این قسمت قصد ارائه افزونه قدرتمند صفحه ساز ویژوال کامپوزر visual composer فارسی را داریم،یقینا اسم این افزونه را شنیدید  و یا حتی استفاده کرده باشین و اگر هم برای اولین بار است میشنوید باید به عرضتون برسانم این پلاگین وردپرس صفحه ساز پیشرفته یکی از کاملترین افزونه هایی هست که صفحات و المانهای بینظیر را برای سایت شما ایجاد میکند که در نوع خود حرفی برای گفتن ندارد و امروزه با توجه به این که خورد وردپرس چنین امکاناتی را خود ندارد و کاربران مجبور به خرید این افزونه میشوند حال یکی از افزونه های پر فروش  و محبوب  در نزد کاربران وردپرسی در سراسر دنیا به حساب می آید.ما این افزونه visual composer فارسی را در این بخش برای دانلود شما کار بران قرار دادیم تا بتوانید با این امکان برای سایت خود شیک ترین صفحات با قابلیت های ویژه بسازید و کاربران سایت خود را جذب و به کسب کار خود رونق ببخشید.

دانلود افزونه وردپرس صفحه ساز ویژوال کامپوزر visual composer

این افزونه ورپرس صفحه ساز ویژوال گامپوزر visual composer برای تمامی سایت ها قابل استفاده می باشد و کاربردی ترین افزونه های حال حاضر در این راستا می باشد.لازم به ذکر است تقریبا میتوان گفت ۸۰ درصد قالب های وردپرس با این پلاگین سازگار و هماهنگ می باشد که واقعا ارزش خود را دو چندان کرده است.

به راحتی با دراگ & دراپ میتوان برای سایت خود صفحاتی زیبا ساخت

شاید بگویید کار با این افزونه بسیار سخت است اما اینگونه نیست با اندک دانش وردپرسی خواهید توانست به راحتی هر چه تمام تر برای سایت خود شیکترین صفحات را ساخت و نیازی به کد نویسی و … نیست بلکه کافیست با کشیدن و رها کردن برگه های موجود در افزونه شیک ترین صفحه را به صلیقه خود ساخت.

این افزونه وردپرس یعنی ویژوال کامپوزر با انواع قالب های وردپرس سازگاری دارد

این پلاگین قدرتمند و حرفه ای به یقین با توجه به این قابلیت هایی که داره به عنوان برترین صفحه ساز  شناخته شده و شما به راحتی میتوانید این افزونه را نصب و فعال سازی کنید و درنهایت صفحات زیبا و با امکانات ویژه بسازید و از آن لذت ببرید، visual composer دارای بیش از ۴۰ المان زیبا و گرافیکی دارد که میتوان دقیقا صفحه را در ذهن خود تصور و در این افزونه پیاده سازی کرد.

افزونه ورپرس صفحه ساز ویژوال کامپوزر1

افزونه کامپوسر

افزونه ورپرس صفحه ساز ویژوال کامپوزر2

افزونه ورپرس صفحه ساز ویژوال کامپوزر3

 

کاملا فارسی سازی شده

 افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوسر

حتما به ارجینال بودن صفحه ساز پیشرفته ویژوال کامپوزر دقت کنید

جدیدترین نسخه های افزونه ویژوال کامپوزر به صورت ارجینال به وسیله ی تیم آپ تم تهیه و به صورت حرفه ای فارسی سازی شده است و هرگونه مشکل در نصب و راه اندازی و یا کار با آن را نتوانید انجام دهید اصلا نگران نباشید و پشتیبانی ما در کنار شماست تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

سایر امکانات بینظیر افزونه ویژوال کامپوزر visual composer

  • کاملا ارجینال می باشد
  •  دارای المانهای ویژه
  • راه اندازیدر صورت نیاز و آپدیت های بعدی هم رایگان می باشد
  • دارای شبکه های اجتماعی مجبوب و پرطرفدار
  •  سئوی و بهینه سازی شده
  • امکان ویرایش در داخل خود سایت یا در بخش مدیریتی افزونه
  • قابلیت رسپانسیو تمامی صفحات
  • ارتقاع کاربری افزونه ویژوال کامپوزر
  •  امکان ایجاد هر تعداد سطر و ستون
  • میتوانید با هر سیزی برگه بسازید
  • بیش از ۴۰ المان آماده و حرفه ای
  • امکان ایجاد کردن گالری تصاویر با visual composer
  • امکان ایجاد پخش ویدیو به صورت حرفه ای
  • کاملا شیی گرا
  • امکان ویرایش برگه از طریق نوار مدیریت
  • امکان ویرایش در صفحه برگه
  • فیلتر تصویر
  • امکان پخش ویدیو
  • کاربردی آسان و مدرن
  • فارسی سازی کامل توسط آپ تم
  • دیگر قابلیت ها که باید حتما نصب و خود شاهد آن باشید …
  • وبسیاری دیگر ….

در این رابطه بخوانید:

افزونه Ultimate VC Addons برای ویژوال کامپوسر

آموزش ویژوال کامپوزر visual composer

بروز رسانی های افزونه صفحه ساز visual composer

 

 
 

بروز سانی افزونه visual composer به نسخه ۵.۴.۵ 

بروز سانی افزونه visual composer به نسخه ۵.۴.۴ 

بروز سانی افزونه visual composer به نسخه ۵.۴.۲ 

بروز سانی افزونه visual composer به نسخه ۵.۳ 

بروز سانی افزونه visual composer به نسخه ۵.۱.۱ 

بروز سانی افزونه visual composer به نسخه ۵.۰.۱ 

بروز سانی افزونه visual composer به نسخه ۴.۱۲.۱



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bigdanesh

یکی دیگر از کوادکوپترهای تفریحی وحرفه ای که توسط کمپانی Cheerson  طراحی و تولید شده است کوادکوپتر CX-۳۵ می باشد . این دستگاه با وجود قیمتی که دارد از ویژگی های زیادی برخوردار می باشد امکانات این کوادکوپتر به حدی است که می توانید برای مصارف شخصی و یا حتی فیلم برداری و عکاسی نیمه حرفه ای از آن بهره ببرید .

سایز و جنس بدنه دستگاه

سایز این کوادکوپتر ۵۰*۵۰  است که یک سایز استاندارد برای چنین پرنده هایی است این سایز باعث خواهد شد شما این پرنده را تا برد ۳۰۰ متریاز خود دور کنید و آن را با چشم ببینید .

جنس بدنه این پرنده از پلاستیک فوق العاده باکیفیت و منعطف تهیه شده است و همین مورد باعث شده است این پرنده تقریبا ضد ضربه به حساب آید از طرف دیگر ملخ ها و بازو های کوادکوپتر CX-۳۵ دارای مقاومت و توانایی بسیاری است تا جایی که اگر این پرنده به جایی کوبیده شود آسیب چندانی نخواهد دید .

موتور و رادیو کنترل

موتور این دستگاه از نوع براش می باشد و همین مورد موجب قدرت و ثبات پروازی این پرنده را چندین برابر خواهد کرد ، از دیگر ویژگی های این دستگاه رادیو کنترل توانای آن می باشد که دارای ۸ کانال است و دارای دو حالت پروازی است ، سیستم فرکانس  آن ۲.۴ GHZ است . برد رادیویی پرنده ۵۰۰ متر است ، نحوه قرار گرفتن دکمه های بر روی این کنترل بسیار عالی و هوشمندانه است به گونه ای که کار را برای کاربران خود ساده تر کرده است و کاربران به راحتی بر روی این دکمه ها تسلط دارد .همچنین جالب است بدانید که این رادیو کنترل دارای یک دسته نگهدارنده است ، این دسته زمانی که رادیو را بر روی زمین قرار می دهید میتواند همانند یک پایه عمل کند .

مانیتور و رنگ و نحوه قرار گیری کلید های دستگاه

رادیو کنترل این پرنده دارای یک مانیتور است که این کنترل را حرفه ای تر نشان می دهد . مانیتور ۶٫۵ اینچی با وضوح تصویر بسیار بالا و سیستم ارسال تصویر ۵٫۸ گیگا هرتزی با برد حدود ۲۰۰ متر از دیگر خواص این دستگاه به شمار می رود .

کمپانی سازنده کوادکوپتر CX-۳۵ این پرنده را در یک رنگ مشکی طراحی و تولید کرده است چرا که رنگ مشکی مورد علاقه بسیاری از کاربران می باشد .

کلید های هوشمندانه رادیو کنترل به این صورت است که کلیدهای عکاسی و تصویر برداری در سمت راست پایین قرار دارند ، کلیدهای تنظیم سرعت و تنظیم کانال گیرنده ارسال تصویر و کلیدهای تیکاف و لندینگ نیز در وسط تعبیه شده اند ، کلیدهای تنظیم و تریم دستگاه نیز در اطراف رادیو کنترل قابل مشاهده هستند ، دکمه تنظیم و حرکت زاویه دوربین و گیمبال در قسمت بالا سمت راست و بالا سمت چپ گوشه ها قرار گرفته است .

قابلیت تثبیت ارتفاع و نحوه پرواز مولتی روتور

این پرنده قابلیت تثبیت ارتفاع در یک نقطه ثابت را دارا می باشد و همین مورد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است لازم به ذکر است کوادکوپتر CX-۳۵ ویژگی های بسیاری را دارا می باشد که نوع خود جز حرفه ای ها و شگرفی های کواد محسوب شده است .

نحوه پرواز این مولتی روتور به این صورت است که در ابتدا باید دکمه تیکاف را بفشارید با این حرکت پرنده به صورت خودکار از زمین تیکاف کرده و تقریبا در فاصله ۱ متری از سطح زمین قرار می گیرد و سپس بعد از آنالیز و بررسی موقعیت پروازی ، مجدد تا فاصله ۲ متر از سطح زمین قرار گرفته و آماده فرمان دهی و هدایت از سوی کاربر یا خلبان خود قرار خواهد گرفت .

خصوصیات دوربین این دستگاه

دوربین این دستگاه ۵ مگاپیکسل HD  می باشد که در نوبه خود یک دوربین بسیار با کیفیت خواهد بود همچنین این دوربین دارای یک رم ۲ گیگابایتی است که تا ۳۲ گیگابایت نیز قابل ارتقا می باشد ، شما به راحتی با استفاده از این دوربین می توانید تصاویر و ویدئو های بسیاری را در اختیار داشته باشید .این پرنده قادر به حمل انواع دوربین های ورزشی ، شیائومی ، اسپورت کم و گوپرو تا وزن ۲۰۰ گرم می باشد . همچنین وجود یک مانت لرزش گیر با کیفیت در این پرنده باعث شده است لرزشهای ناشی از حرکت کوادکوپتر را جبران کرده و تصاویر صاف و شفافی برای شما ثبت نماید . از طرف دیگر کوادکوپتر CX-۳۵ دارای یک گیمبال تک محوره نیز است . ( گیمبال وسیله یا ابزاری است که توسط آن میتوانید زاویه لنز دوربین را تغییر دهید این وسیله در انواع مختلف ساخته و ارائه شده که در سه نوع ۱ محوره ۲ محوره و ۳ محوره و برای انوع دوربین با وزنها و ابعاد مختلف ساخته می شود) گیمبال cx۳۵ قادر است تا زاویه لنز دوربین را به بالا و پایین تغییر جهت دهد .

سیستم بازگشت به خانه

یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه سیستم بازگشت به خانه است ، با توجه به برد رادیویی این دستگاه ، چنانچه پرنده از این فواصل فراتر رود و شما قادر نباشید پرنده را با چشم ببینید ، می توانید با فشردن یک دکمه که با نام بازگشت به خانه است این پرنده را به نزدیکی خود بازگردانید ، لازم است بدانید این پرنده جی پی اس ندارد و سیستم بازگشت به خانه آن به پیروی از قطب نمای دقیق آن عمل میکند که امکان دارد در هر بار بازگشت ۲ الی ۳ متر خطا داشته باشد

باتری و جایرو ۶ محوره

باتری کوادکوپتر CX-۳۵ از نوع Lipo ۱۳۰۰ MAH ۷.۴ میلی آمپری می باشد که چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۲ دقیقه  پرواز را برای شما فراهم میکند . با خریدن باتری یدک میتواند مدت زمان پروازی بیشتری داشته باشید . مدت زمان شارز مجدد باتری حدودا ۴۰ – ۶۰ دقیقه است.

در کوادروتور CX۳۵ از یک میکرو پروسسور بسیار قدرتمند که نقش جایرو را ایفا میکند استفاده شده است . این جایرو ۶ محوه ثبات بسیار دقیقی برای پرنده شما فراهم میکند .

محتویات داخل جعبه کوادروتور CX۳۵ :

( کوادکوپتر – شارژر – باتری – کنترل و مانیتور ۶.۵ اینچی – دفترچه راهنما – دوربین ۵ مگاپیکسل HD – رم ۲ گیگ و رم ریدر – محافظ ملخ – پایه لندینگ گیر – پیچ گوشتی )

 

منبع : درناتوس | فروشگاه اینترنتی | کوادکوپتر



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 | نظرات ()